web 2.0

پوستر 22بهمن سبز






بقیه پوسترها در ادامه مطلب...



ادامه...








۱۶ نظر:

جهل مرکب گفت...

سلام علیکم.
زیاد این چشم سوم را جدی نگیر برادر سبز.
انشاالله که در 22 بهمن همگان برای آزادی راهپیمایی آرام و بدور از خشونت انجام دهند که خشونت فعلا راه گریز نیست.

سردبیر نارنج سبز سیاسی اجتماعی گفت...

سلام
ممنون از پیامتان
مشخص است خیلی موثر هستید
لینک شما اصلاح گردید
خدا با شما ست راهتان پر رهرو
موفق و سربلند باشید

آتوسا غزلک سبز گفت...

سلام عسلم...!خوبی؟من فدا صبح اولین روز کاریمه...لطفا برام دعا کن ...خیلی استرس دارم...مرسی

Anonymous گفت...

سلام
پوسترهای خوبی بود
امیدوارم در 22بهمن تمام ایران سبز بشود

عاطفه گفت...

بنظر من اینا هر روز صبح که میرن سر کارشون می شینن واژه ی سبز رو سرچ میکنن بعد اونایی که اول بیاد فیلتر میکنن ! : ) فکر کنم چون زیاد مطلب به روز میذارید اینطوری میشه : )
حالا جدا از شوخی اینم یه موجه بخاطر قبل 22 بهمن !شما محکم باشید . ایشالا ایندفعه هم خسته شون کنید ! راستی مرسی که دعا میکنید ما قبول بشیم ارشد ! حالا که دارید دعا میکنید برای من شدیدتر دعا کنید چون اصلا نخوندم !فکرکنم کنکور انتخابات و جریان بعدش رو بهتر قبول بشم !!

ستاره گفت...

همه ی تصاویر عالی هستند

ازشون استفاده میکنم

سپيده گفت...

تمدن را فراموش نكنيم!
درضمن شما اصلاح شديد

شهلا گفت...

پوسترهات عالی بودن . دستت درد نکنه. امیدوارم که 22 بهمن خط بطلانی باشه بر تمامی حیله هایی که حکومت بکار گرفته و خودش در چاهی بیفته که خود کنده .

درنا گفت...

عالی بود دستت درد نکنه

آتوسا غزلک سبز گفت...

سلام...مرسی از این همه دعات...!امروز که خوب گذشت...!راستی مرسی که واسه عاطفه بیشتر دعا کردی...ممنونم ازت...!(-:

masale گفت...

خبر فــوري: بیانیه شــماره 18 میرحسین مــوســوی در وبلاگم

کوروش گفت...

دستهایم هنوز از خونت سرخ است. 22 بهمن میرسد و سبز خواهم شد، میدانم، میدانم، میدانم!

محسن گفت...

سلام
مرسی عالی بود
ما بیشماریم

newsens گفت...

فردا بايد مثل روز قدس نترسيد و همه با هم بريم. پيروزي قطعي است

سبزاندیش گفت...

سلام دوست سبزم... خوشحالم از آشنایی با وبت ... تبادل لینک داشته باشیم؟

آوینی رشید گفت...

گذشته سرخ و آینده سبز

PageRank Button by webzist