web 2.0

معین از بازداشت پسرش در روز عاشورا خبر داد

اولین وزیر علوم دولت خاتمی از بازداشت های روز عاشورا ابراز تاسف کرد.


به گزارش خبرآنلاین مصطفی معین در جدیدترین پستی که دو روز پیش-15بهمن ماه- در وبلاگ خود منتشر کرده خبر از دستگیری پسرش محمد در روز عاشورا داد.


وی برای تشریح دلیل سکوت خود نوشته است: اولا" دوماهی به دلایلی که معلوم نشد، این وبلاگ از دسترس خارج گردید، اشتغالات علمی و اجتماعی هم در این مدت کم نشد که هیچ، ادامه هم داشت و بعد هم سفری به خارج از کشور داشتم. در همان روزهای سفر و دوری از وطن بود که از واقعه تاسف بار بازداشت صدها تن از جوانان مظلوم ایرانی در عاشورای حسینی باخبر شدم. یکی از این جوانان عزیز، فرزندم "محمد" بوده است ، حداقل او را که از نزدیک می شناسم! او و قطعا" بسیاری از همبندانش به داشتن اخلاق ، کرامت ، آزادگی ، صداقت ، دینداری ، انس با خدا و قرآن و نماز، عقلانیت و نوع دوستی در خانواده و در میان دوستان و آشنایان شهره بودند و به نظرم گناهشان هم همین بوده است!


وزیر علوم دولت خاتمی ادامه داد: اما شواهد و قرائن نشان می دهند که "محمد" گناه دیگری هم داشته است و آن "فرزند" فردی به نام "دکتر معین" بودن است! فرزند کسی که از جمله جرائم غیرقابل گذشتش، تلاش مستمر در عرصه های علمی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی کشور در چند دهه گذشته و دفاع از حریم علم و دانشگاه و دانشجو، حقوق کودکان و نوجوانان، جوانان ، زنان ، پیروان مذاهب و اقوام ایرانی، بیماران و آسیب دیدگان اجتماعی و گروههای محروم و محذوف در مسئولیت های گوناگون بوده است: در مسئولیت هائی چون مدیریت های دانشگاهی ، نمایندگی مردم در سه دوره مجلس ، ده سال وزارت در سه دولت مختلف ..... و کاندیداتوری دوره نهم ریاست جمهوری ، که بر پایه همان آرمان های انقلاب بر ضرورت های پیشرفت کشور و پیشبرد اصلاحات مستمرا" تاکید داشته است. بنظر می رسد اینها و همه ایستادگی ها بر سر مبانی و مواضع اعتقادی و انقلابی گناهان کوچکی نبوده اند و نباید بی اجر و پاداش گذاشته شوند!

هیچ نظری موجود نیست:

PageRank Button by webzist